24 oktober 2014

Fredag


Så skönt med helg igen. Den veckan som gått har känts låååång. Men nu är det äntligen helg framför en och inte bakom en.
Och nästa vecka är det höstlov och då kommer hela veckan kännas som  helg.
Det gillas... Och sovmorgnar ;-)

Den här veckan har bjudit på måndagsträff, fika, två meditationskvällar i rad och en massa härliga avsnitt av Greys Anatomy på web-tv.
Har varit så galet trött denna vecka men har tillåtit mig att ta det lugnt.
Man behöver det ibland och ska inte ha dåligt samvete för saker man kanske borde gjort istället. :-)

Jag tävlade för ett litet tag sen i en liten tävling Pernilla Wahlgren hade.
Man kunde vinna en fin sjal och sköljmedel från Lenor.
Och vet ni, jag vann :-)
Så snart kommer denna fina sjal hem till mig samt lite väldoftande sköljmedel.
O jag som ju har Pernilla Wahlgren som idol tyckte ju att det var lite extra kul att vinna just en av hennes tävlingar :-)



Hoppas ni alla får en jättebra helg med mycket kärlek och tid med nära o kära 







Inga kommentarer: