14 oktober 2014

Zzzzznark......


Idag är jag så trött så det känns som jag kan stå och sova.
Vet inte varför utan det är väl bara en sån dag.
Har fått kämpa mig upp ur sängen och tvingat mig själv att göra dom saker som stod på att-göra-listan för dagen.
Hoppas verkligen på en piggare dag imorgon för det är jobbigt att vara så här trött.
Har ju redan kronisk trötthet så ännu mer trötthet ovanpå det är typ koma. ;-)

Har varit till sjukhuset idag med Jonathan för vidare koll på hans astmautredning.
Det såg jättebra ut dom tester vi gjorde idag.
Lungkapaciteten har ökat från 87 till 95 på bara några månader.
Härligt!
Han har ju fått en förebyggande medicin som han tar regelbundet och den har gett resultat. :-)
Så nu är vi godkända där och behöver inte komma tillbaka på kontroll förens om 1 år igen.
Skönt. :-)

Imorgon ska jag på något kul med en väninna. 
Jag ska på en författarkväll i Västervik.
Författarna är Simona Ahrnstedt, Jens Lapidus, Kristina Ohlsson och Gabriella Håkansson.
Håller ju fortfarande på och läser Vip-rummet av Jens Lapidus.
Hade hoppats hinna läsa klart den innan författarkvällen men det blev visst inte så. ;-)
Kristina Ohlsson är ju en av mina favoritförfattare så det ska bli roligt att höra och se henne. Ja, dom andra författarna med så klart. :-)

Nu ska jag sätta mig i mitt soffhörn och fortsätta slöa lite, man får ha såna dagar ibland. Och just nu så orkar jag inte heller så mycket mer. :-)

Ha en bra kväll alla fina :-)





Inga kommentarer: