29 september 2012

En kväll i september...

Långt mellan gångerna jag skriver här som ni vet...finns så mycket jag tänker att jag ska skriva om men så tar tröttheten, orken eller tiden överhanden.
Just nu är jag inne i en tråkperiod...när min kropp känns så smärtsam och hela jag så skör.
Vet att jag behöver återhämtning men när får man det?!?!?!?!?
Så mycket hela tiden och vissa dagar känns som om jag bara vill ge upp.
Men...som Torsten Flink sjunger: Jag reser mig igen, ja jag reser mig igen. ;-)
Försöker hitta saker som jag mår bra av och försöker finna ro men det är så svårt, så svårt ibland.
Hittade den här bilden på nätet och tyckte den var så himla bra. :-)
Så den delar jag med mig av till er. 




Hoppas ni alla har en fin lördagskväll, jag ska fortsätta kvällen här med att läsa i en bok.
Tack för att böcker finns, dom hjälper mycket.

Kram


Inga kommentarer: