7 oktober 2014

Ligger vaken...

Ett inlägg mitt i natten....
Har som vanligt svårt att sova.
Somna brukar inte vara några problem men säg en natt jag inte vaknar vid 2-3-tiden.
Lite jobbigt om jag säger som så.

Nu i dagarna väntar jag på besked från försäkringskassan angående min sjukersättning.
Vågar knappt tro eller hoppas ens. Har ju gått utan ersättning sen 2008 och överklagat flera gånger.
Vi får väl se vad som händer.

Helgen har varit jättebra på alla sätt o vis. :-)
Men måndagen vill jag helst stryka ur almanackan...
Men med andra ord kan väl tisdagen bara bli så mycket bättre?  ;-)
Jag hoppas på det. :-)
Glöm inte att alla bär på något, kanske bara man inte pratar om det öppet. Våra bördor syns inte utanpå och ingens problem är för litet eller stort.
Kärlek till er alla från mig och var rädda om varandra  ❤




1 kommentar:

Anette sa...

Hoppas att du får ett bra besked från Försäkringskassan

kram Anette